Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hij staat er mooi op qua houding, maar het licht geeft de kleur van de kikker een beetje flets weer vind ik. Denk dat hij door het vocht iets te hard blonk om goed over te komen.
Hij staat er mooi op qua houding, maar het licht geeft de kleur van de kikker een beetje flets weer vind ik. Denk dat hij door het vocht iets te hard blonk om goed over te komen.
Grtz,
Kurt
Ook mijn gedacht .
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
De kikker was niet vochtig van de dauw, maar van nature zijn ze erg glanzend.
Foto is gemaakt om 8h26 in de schaduw om toch zo min mogelijk last te hebben daarvan.
Het zijn gewoon moeilijke gastjes wat dat betreft, en mijn foto's van de exemplaren in zonlicht, die wil je écht niet zien
Bij deze wel een update geplaatst waarbij ik de kikker wat heb bewerkt.
Graag je mening en merci voor de opmerking
Bij deze wel een update geplaatst waarbij ik de kikker wat heb bewerkt.
Graag je mening en merci voor de opmerking
Heb hem speciaal even geopend op de gekalibreerde monitor hiervoor.
Update zeker een verbetering voor mij
Hun huid is zeker niet het gemakkelijkste oppervlak om vast te leggen naargelang het licht. Maar in je update is er nu ook meer detail in de huid zichtbaar. Goed gedaan zo.
Comment