Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Standpunt is wel mooi en ik vermoed dat de scherpte ok is, maar dat is voor mij moeilijk te beoordelen aangezien je foto erg veel te lijden heeft onder de compressie (65kb). Ook heb ik de indruk dat er behalve dat, ook veel ruis aanwezig is.
Standpunt is wel mooi en ik vermoed dat de scherpte ok is, maar dat is voor mij moeilijk te beoordelen aangezien je foto erg veel te lijden heeft onder de compressie (65kb). Ook heb ik de indruk dat er behalve dat, ook veel ruis aanwezig is.
De foto is genomen om 20h45 met weinig licht en met ISO1600 en had dus inderdaad veel ruis.
Ik heb een alternatieve versie toegevoegd waarbij ik nog een 3e keer ruis verwijderd heb(ipv van 2 keer).
Wat je stelling betreft dat ik kwaliteitsverlies heb door de compressie klopt niet hoor.
Ik heb bij het maken van de alternatieve versie ook eens bewaard zonder compressie en behalve het feit dat hij 500Kb groot was, was er visueel geen verschil te zien.
Comment