Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gele morgenster pluis
Collapse
X
-
-
-
Re: Gele morgenster pluis
die pluisjes zijn toch wel een van je lieveling onderwerpen hé ingrid
maar je maakt er dan ook super toffe en sterke plaatjes van
deze vind in weer topGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdie pluisjes zijn toch wel een van je lieveling onderwerpen hé ingrid
maar je maakt er dan ook super toffe en sterke plaatjes van
deze vind in weer top
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtPrachtig de pluis in beeld gezet.
Spijtig dat ik ze hier niet kan vinden.
groetjes
moniq
ook niet in de bermen, daar zijn ze meestal te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtinderdaad kan er niet genoeg van krijgen, sorry dat ik jullie hier mee overlaad ......
.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
ja en voor mij ook ,laat ze maar komen ,je ziet dat je er ervaring mee hebt ,ik heb het al meermalen geprobeerd maar iedere keer vliegen ze weer in de vuilbak,het is zeker niet zo simpel als het lijkt ,prachtig gedaan Ingrid
zijn dat soms die grote pluizenbollen ,gelijkend op paardebloem maar groter ?,heb er toevallig één tegengekomen in audresselles ,als het tenminste deze is
Comment
-
-
PrachtigJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
-
-