Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi. Ik heb een tijd lang egale achtergronden "nagestreefd", en ik vind het in sommige gevallen nog steeds een goede keuze, maar over't algemeen is een mooi en zacht doortekende achtergrond vele malen boeiender, omdat het minder eentonig is en het geeft een betere indruk van de habitat/omgeving. Het is wél moeilijker om goed te krijgen, aangezien er snel een storend element opduikt, en als je niet oplet is het gewoon rommelig.
Dit beeld is een mooie illustratie van hoe het goed gedaan is
ik heb ook het gevoel dat men meer en meer tracht die natuurlijke BG te behouden wat zeer terecht en aan te moedigen is ,natuurlijk lenen niet alle foto's zich daartoe,
maar deze is daar perfect in geslaagd ,prachtig beeld ,en je zou idd denken dat het beestje elk moment zal springen
ik heb ook het gevoel dat men meer en meer tracht die natuurlijke BG te behouden wat zeer terecht en aan te moedigen is ,natuurlijk lenen niet alle foto's zich daartoe,
maar deze is daar perfect in geslaagd ,prachtig beeld ,en je zou idd denken dat het beestje elk moment zal springen
ben het met patrick eens
hoef ik niet zo veel te typen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment