Ik denk dat hier wel publiek voor is, want meestal zie je salamanders in een drukke omgeving. Het idee is dus wel leuk, maar zo komt het voor mij niet over.
Je mag met die beestjes doen wat je wil (mijn vijver zit er vol van en ik laat ze rustig zwemmen), maar het ligt er te dik op dat dit een onnatuurlijke situatie is.
Dat even terzijde zou een tikje meer dof ook mooier geweest zijn (pootjes scherp).
De weinige kleuren en egale bg zorgen wel voor een rustig plaatje.
Ik denk dat hier wel publiek voor is, want meestal zie je salamanders in een drukke omgeving. Het idee is dus wel leuk, maar zo komt het voor mij niet over.
Je mag met die beestjes doen wat je wil (mijn vijver zit er vol van en ik laat ze rustig zwemmen), maar het ligt er te dik op dat dit een onnatuurlijke situatie is.
Dat even terzijde zou een tikje meer dof ook mooier geweest zijn (pootjes scherp).
De weinige kleuren en egale bg zorgen wel voor een rustig plaatje.
Toen ik deze foto genomen had dacht ik dat gaan ze nooit geloven. Nochtans is deze situatie echt en is de salamander met geen vinger aangeraakt.
Afgedwongen geluk? Oorspronkelijk was de voor & achtergrond zeer druk gras takken... een A4 met een groene print is wat er achter het onderwerp hangt en schuin voor de paddo een zaklamp.
Het kon fake zijn maar niet bij deze(achtergrond wel).
Toch bedankt voor u opmerking en inderdaad pootjes konden scherper.
greets Domi
Comment