Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zoals geweten kan ik ruimere compo's goed appreciëren.
Deze is ook zeer goed gelukt Ik kan even lang naar het hoofdonderwerp als naar de oof bloemen in de BG blijven kijken.
Mooi gedaan Mark.
vind dit een heel mooi geheel
de kleuren van je vlinder zijn krachtig genoeg om de aandacht voledig op te eisen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Meesterlijk ... en zéker niet te druk. Zagen we maar meer van zulke plaatjes op BD.
Het insekt in zijn omgeving plaatsen, vind ik altijd knap
De drukte is naar mijn gevoel wat op het randje, maar inderdaad, het insekt in zijn omgeving plaatsen heeft ook een meerwaarde !!
Door kleur en compositie komt de vlinder toch goed tot zijn recht.
Leuk kijken
Bedankt voor de commentaren mensen! Blijkbaar valt het voor de meesten wel mee met de drukte, hoewel ik het zelf toch wel op het randje vind (vooral door de sprieten links denk ik). De achtergrond rechts vind ik zelf ook mooi, daar was het een beetje om begonnen in deze foto zeg maar...
Ik heb hier ook al even naar zitten kijken. Op 2 verschillende fora dan nog
Speciaal beeld, de ruimte rond de vlinder wordt goed ingevuld, al zijn die sprietjes links in beeld aan de drukke kant zoals wordt aangegeven. Anderzijds vind ik dat het beeld zo op een leuke manier in 2 wordt gesplitst: rechts enkele zachte margrieten, en dan links de scherpe vlinder + margriet en sprieten in de achtergrond.
Ik ben wel fan van een goed doordachte (of toevallig ontstane? ) vlakverdeling
Ja, ik vind het een boeiend beeld.
heel mooi beeld ,achtergrond druk maar eigenlijk mooi druk ,en ondanks dat heb je de vlinder mooi kunnen loskrijgen van de BG,ook de kleuren zijn prachtig
Comment