Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black and white (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Black and white (2)

Canon 40D 100mm f/2.8 macro objectief

UPDATE

zowel positieve als negatieve opmerkingen zijn welkom

foto 1
    Last edited by marc-cr; 21 mei 2011, 10:08. Reden: aanpassing volgens richtlijnen.
    Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.

Re: Black and white (2)

Wat een lelijk bakkes heeft dat beest
    Vliegje mag iets lichter en kleuren iets levendiger/frisser. Kwestie van smaak.
    Probeer de foto eens een tikje na te verscherpen bij het comprimeren. Maar niet overdrijven. Ik denk dat dat alleen al, je foto kan opwaarderen.

Comment

Door de heel lichte achtergrond lijkt de vlieg te donker, altijd een moeilijke combinatie om alles goed belicht te krijgen. Ik volg wat de scherpte betreft mijn voorganger.
      Jean Pierre.

Comment

Inderdaad is het niet gemakkelijk om Z/W goed belicht te krijgen. (Lang leve RAW)

De update : Het zwart wat opgelicht, en wat extra verscherpt. Ook heb ik het wit wat teruggeschroeft.
        Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.

Comment

voor mij niet scherp genoeg...
          www.maximpiessen.com
          www.facebook.com/maximpiessenphotography
          Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Working...
          X