Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Libel in close-up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Libel in close-up

Eentje om de week af te sluiten.
    Dit is niet hetzelfde exemplaar dan de uitsluiper.
    Het betreft er eentje wiens vleugels beschadigd waren.
    Daarom dat ik voor een gedeeltelijke opname besloten heb.

Re: Libel in close-up

Heel mooi die ogen vastgelegd
    Knappe details en belichting.

Grtz,
    Kurt

Comment

en oooooooooo zo mooi je zou bijna denken dat het geschilderd is ,mooie scherpe details en prachtige kleuren

Comment

Prachtige opname !

'k Heb een serieus tijdsgebrek voor de volgende weken, dus momenteel kan ik geen comments meer geven, noch foto's posten. Normaal ben ik dus uitgelogd op BD.

Op deze wou ik speciaal reageren : jij durft toch vermelden dat de vleugels beschadigd waren...

'k Heb nog nooit een beestje mishandelt of pijn gedaan, toch heb ik als reactie (gastenboek van mijn webstek) van een 'pipo' (gewoonlijk kunnen die geen fatsoenlijke foto's maken, druiven kunnen zuur zijn hé) op mijn foto van 'de tweeling' ongeveer deze reactie gekregen :
        dat ik die pose geënsceneerd heb en ik daardoor die vleugel beschadigd heb en dat ze mij de toegang tot ieder natuurgebied moesten verbieden. Pas dus maar op met het vermelden dat er ergens 'kapotte vleugels ' zijn

Tot later !
        Groetekes, Jacky
        Last edited by Jacky2; 15 mei 2011, 16:09.
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
          Prachtige opname !

'k Heb een serieus tijdsgebrek voor de volgende weken, dus momenteel kan ik geen comments meer geven, noch foto's posten. Normaal ben ik dus uitgelogd op BD.

Op deze wou ik speciaal reageren : jij durft toch vermelden dat de vleugels beschadigd waren...

'k Heb nog nooit een beestje mishandelt of pijn gedaan, toch heb ik als reactie (gastenboek van mijn webstek) van een 'pipo' (gewoonlijk kunnen die geen fatsoenlijke foto's maken, druiven kunnen zuur zijn hé) op mijn foto van 'de tweeling' ongeveer deze reactie gekregen :
          dat ik die pose geënsceneerd heb en ik daardoor die vleugel beschadigd heb en dat ze mij de toegang tot ieder natuurgebied moesten verbieden. Pas dus maar op met het vermelden dat er ergens 'kapotte vleugels ' zijn

Tot later !
          Groetekes, Jacky
          Zie ik erover of heb je onder druk van zo'n pipo die foto van je website gehaald?

Grtz,
          kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
            Zie ik erover of heb je onder druk van zo'n pipo die foto van je website gehaald?

Grtz,
            kurt
            Heykes,

Neen hoor! Voor geen goud ter wereld krijgt zó iemand vat op mij
            Die foto staat nog niet op mijn website, zoals zovele andere nieuwe trouwens, geen tijd!

Hij had die op BD gezien, zoiets laat ik zéker niet aan mijn hart komen :NEGEREN!

Groetjes,
            Jacky
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

Comment

WOW zeker
              met welk kanon is dat genomen ?

knappe plaat
              groetjes Ingrid

Comment

Mooi deze! Goed werk.
                https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                  WOW zeker
                  met welk kanon is dat genomen ?
                  Niks Canon ... Sigma 105mm

@Jacky
                  Boodschap begrepen. Als ik die pipo tegen kom ... ik heb een zwaar statief

Comment

Subliem!

Vriendelijke groet,

Hilde
                    Flickr

Comment

@Jacky
                      Boodschap begrepen. Als ik die pipo tegen kom ... ik heb een zwaar statief

Het amusement ! ! !
                      Grtjs, Jacky

Comment

whaaw kan en dat met een 105 ... wat een scherpte
                        groetjes Pascal
                        Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
                        mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Even een crop en 180° gedraaid (als dat mag van de mods).
                          In 't spoor van de MP65 ...

Geen zin om de foutjes bij te werken. 't Zal dan ook wel duidelijk zijn dat het een stack is. De zoveelste deze week ... zonder ook maar één complimentje

Comment

Als dat een crop is van de plaat die gepost is, dan is er in die plaat toch wel veel detail van het oog verloren gegaan ! Daar lijkt dat eerder op een onnatuurlijke egale verlooptint, waar de plaat zelf blijkt uit te blinken in scherpte !
                            Of is dit een crop uit één van de opnames die voor de stack zijn gebruikt ? Dat is er t.h.v. de ogen iets met de stack fout gelopen.

Pas nu ik de originele plaat nog wat beter bekijk, zie ik ook dat het een stack is. Dat is dan wel knap gedaan wat voor stacks in de vrije natuur die ik toch mijn petje af ! Een zuchtje wind en het is om zeep ...

Dus
                            Master the craft, and the art will follow.
                            Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                            http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Dit is puur macro-werk...en van heel hoog niveau, voor alletwee dan nog
                              Jammer dat je nu afsluit met dit gegeven...

Comment

Working...
                              X