Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De soort ken ik niet. Weet wel dat je ze goed vastgelegd hebt met mooie kleur, scherpte en licht
Van de compo ben ik niet zo wild en het donkergroene driehoekje van het blad en de lichte dunne spriet leiden wel wat af.
blijkbaar toch te druk ik had eigenlijk wel een vermoeden hoor ,daardoor via PS wat opkuiswerk gedaan en voor een update gezorgd ,
moet wel zeggen dat het beestje helemaal verscholen zat tussen de grassprietjes en het daardoor bijna onmogelijk was om een egale BG te bekomen .
beetje verwarrend de update voor het origineel, maar vind de update beter.
grt,bouk.
OK Bouk ik zal er de volgende keer rekening mee houden ,nu heb ik de nadruk update wat versterkt ,anders is het teveel gefoefel voor mij eer ik alles weer op de juiste plaats heb gezet
OK Bouk ik zal er de volgende keer rekening mee houden ,nu heb ik de nadruk update wat versterkt ,anders is het teveel gefoefel voor mij eer ik alles weer op de juiste plaats heb gezet
ik vind de update ook een stuk beter
al heb je het in de natuur niet voor het kiezen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment