Dit mooie exemplaar hing te drogen in het zonnetje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hang on...........
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hang on...........
pracht plaatje
met een hele mooie BG
ben deze morgen er heel vroeg op uit getrokken om ze te vinden
maar geen enkele gezien zelfs geen juffer wat heel vreemd is want het gebied zit er vol vanGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Oorspronkelijk geplaatst door
[SIZE=1ben deze morgen er heel vroeg op uit getrokken om ze te vinden [/SIZE]
maar geen enkele gezien zelfs geen juffer wat heel vreemd is want het gebied zit er vol van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe Bekijk berichtZe zullen met deze temperaturen roerloos tussen de stengels hangen. Ik ga mijn geluk straks ook weer beproeven, ik hoop de Beekrombout weer aan te treffen zodat ik hem mooier kan vastleggen.
het zal voor een andere keer zijn zeker want dit is toch een gebied wat ik gepland had voor de SD dagen
en het zit er echt vol hoor je zou je kompleet moeten bukken anders vliegen ze je rond de orenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
De vorm van het takje goed uitgebuit voor het bepalen van je compo. Bg vind ik mooi.
Moest je er in slagen bij een volgende poging de uiteinden van de vleugels scherp te krijgen, dan trek je je foto nog een niveau hoger. Voor de rest heeft het plaatje alles in handen voor het nodige wauw-effect.
Comment
-
Inderdaad jammer van die vleugeltipjes, ondanks dat deze al F16 is.
Ligt dit aan het gebruikte brandpunt, 150mm?
Was ie bij b.v. een brandpunt van 90 of 105mm wel helemaal scherp geweest?
Comment
-
-
Ook een mooie. Vooral de kleuren spreken me aan.
Heb je ook een grotere tele? Vaak gaat dat beter bij de grote libellen heb ik gemerkt.
Comment
-
hele mooie BG!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superbamboe Bekijk berichtInderdaad jammer van die vleugeltipjes, ondanks dat deze al F16 is.
Ligt dit aan het gebruikte brandpunt, 150mm?
Was ie bij b.v. een brandpunt van 90 of 105mm wel helemaal scherp geweest?
Het is vooral een kwestie van geluk hebben of vleugels, kopje en uiteinde van het lichaam zich in hetzelfde focusvlak bevinden. Zoek naar verse uitsluipers die hun vleugels meestal helemaal vlak open strekken. Die zijn het makkelijkste
En anders focus stacking toepassen.
Comment
-
prachtig
kleuren, scherpte, BG, eigenlijk alles
Comment
Comment