Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik heb idd wat moeite met de compo ,het is idd goed om eens van die regeltjes af te stappen en ik vind zelfs dat men dat zeker moet doen in bepaalde omstandigheden ,maar hier vind ik de ruimte op rechts veel te groot ,ik zou ook het beestje in deze omstandigheden iets hoger hebben geplaatst zodat zijn kijkrichting in de richting gaat van de onderste hoek rechts,sorry maar dat is mijn eigen menig he
het onderwerp zelf staat er dan ook weer ragscherp op en mooi van kleuren ,ook die BG is weeral prachtig
De libel 3cm hoger in de compo en 2cm rechts eraf (groene band) en dan mag die ruimte mooi leeg zijn zoals hij nu is voor mij.
Afwijken mag (en moet soms) zeker kunnen mits het toch werkt op één of andere manier. Vind hier de horizontale centrale middenlijn van de libel het minst aan deze compo. Voor de rest moet het zeker kunnen. BG is er mooi genoeg voor
het is idd goed om eens van die regeltjes af te stappen en ik vind zelfs dat men dat zeker moet doen in bepaalde omstandigheden ,maar hier vind ik de ruimte op rechts veel te groot ,ik zou ook het beestje in deze omstandigheden iets hoger hebben geplaatst zodat zijn kijkrichting in de richting gaat van de onderste hoek rechts
Vind ik ook. Kleuren en licht is wel echt fantastisch!
oei met deze heb ik ook moeite
vraag me eigenlijk af waar die aan vast zit
deze houd zich in ieder geval niet vast met z'n poten
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Deze foto is 90° gekanteld. Hij hing nog in zijn 'mantelpakje'
Geen probleem met jullie meningen hoor. Ik kan me vooral vinden in de tip van Kurt.
toen ik daar net in de auto zat dacht ik er in eens aan hoe dit tot stand zou zijn gekomen en toen wist ik het die is nog niet uit zijn huid los
domme ik
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment