Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben ze juist met massa's tegen gekomen en kan er nu van genieten
mijn armen zijn niet om aan te zien en ook door mijn jeans heen
maar je moet er wat voor over hebben hé als je ergens van wil genieten, het kikkerconsert was het waard maar voorlopig geen tweede keer
neem daarbij nog eens de haartjes van de processierups en dan heb je een brouwsel om heel de nacht van te genieten
laat deze nu maar achter het scherm van de pc blijven
staat er mooi scherp op en de druppeltjes maken het af
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dit vind ik een sierlijke mug, mooi gestroomlijnd, met een knikje gelijk de concorde...
Knap gedaan!
En die lichtvlek erachter, hou ik ook van, gewoon wat door je zoeker kijken beetje links rechts omhoog omlaag tot je iets speciaals krijgt gelijk hier. Veeeele beter dan zo"n egale steriele achtergrond! En dat word dikwijls vergeten in de opwinding van het moment... ook door mij hoor...
Dit vind ik een sierlijke mug, mooi gestroomlijnd, met een knikje gelijk de concorde...
Knap gedaan!
En die lichtvlek erachter, hou ik ook van, gewoon wat door je zoeker kijken beetje links rechts omhoog omlaag tot je iets speciaals krijgt gelijk hier. Geeft altijd iets meer aan de plaat.
Vind de mug net iets te contrastrijk/scherp in het geheel. Wel mooi in de lichtere vlek van de BG geplaatst en de druppels een leuke plus in de como
Eén van de meest irritante vliegertjes goed vastgelegd.
Comment