Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig ,de volledige uitsluiping heb ik nog niet meegemaakt alleen een gedeelte ,en dat was al een belevenis apart
prachtig begin hier ,superscherp en tof dat je ons laat meegenieten met dat filmpke
Krak zegt de huid! Mooi, een moment dat weinig gefotografeerd wordt, maar wel heel interessant is. Zeker met die toeschouwer.
Die keizerlibellen zijn de max hé, als je ze in de tuinvijver hebt. In de tuinvijver van mijn grootmoeder zaten er ook heel erg veel, ik vond er enkele jaren geleden tientallen exuvia rond deze periode. Maar sinds er vissen in de vijver gekomen zijn is het noppes meer, enkel nog maar een handjevol juffers
Prachtwerkje en dat vliegje is een extraatje!
Spijtig dat het filmpje niet langer is...
ik volg
er staat ons nog wat te wachten als ik het filmpje bekijk
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
prachtig ,de volledige uitsluiping heb ik nog niet meegemaakt alleen een gedeelte ,en dat was al een belevenis apart
prachtig begin hier ,superscherp en tof dat je ons laat meegenieten met dat filmpke
Sorry voor het korte filmpje. 10 seconden hé
Het was een probeersel dat op het moment zelf spontaan in me op kwam. Ik weet nu waar ik in de toekomst op moet letten. Minder schokkerig (= meer foto's korter na elkaar) en langer (= nog meer foto's). Dit waren ongeveer 50 beelden.
Toch content met jullie reactie's op de foto
Comment