Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deel 2 van die met die lange titel,
maar nu een ander standpunt op vraag van.
Juffer staat er zo misschien mooier op, maar de
onscherpte op het omhulsel vind ikzelf wat storen.
zoals je zelf zegt dat omhulsel is wat spijtig ,maar het beestje daarentegen staat er prachtig op ,ik vind deze veel mooier dan je vorige ,ook de kleuren zijn heel mooi
zoals je zelf zegt dat omhulsel is wat spijtig ,maar het beestje daarentegen staat er prachtig op ,ik vind deze veel mooier dan je vorige ,ook de kleuren zijn heel mooi
Ik volg. Enkel het omhulsel zoals aangehaald. De rest:
Ja ... stom van mij. Want het is zo weg gehaald hé
Soit ... dat was ook de reden waarom ik het totaalplaatje van die vorige beter vond.
Mercikes om jullie mening daar over te geven.
Comment