Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze juffer bleef maar rond mijn lijf hangen en landde er regelmatig op. Dan deze verliefde dame maar zo goed en zo kwaad mogelijk vastgelegd met de andere hand
hoe heb je dat gedaan
ik zou het niet weten ,scherpstellen belichting enz met één hand ,chapeau ,stond je toestel op statief???
staat er ragscherp op en dan nog met zo een mooie BG
hoe heb je dat gedaan
ik zou het niet weten ,scherpstellen belichting enz met één hand ,chapeau ,stond je toestel op statief???
staat er ragscherp op en dan nog met zo een mooie BG
Geen statief.
Scherpstelpunt stond al ongeveer op een deftige afstand ingesteld. Beetje voor of achteruit met de 'jufferhand' voor de scherpstelling. Belichting via sluitertijd bijstellen met camerahand, zorgen dat de BG een beetje uitkwam (weer die Azalea ) en afdrukken.
Klinkt weer net iets simpeler dan het is zo met één hand werken. Camera is geen lichtgewicht compactje natuurlijk.
Een echt deftig vluchtshot is er jammer genoeg niet uitgekomen door de harde wind
En ze vertikte het om te vertrekken als ik bewoog Dit is geen juveniel juffertje dat haar vleugels nog moest laten drogen of zo, maar een volledig 'mobiel' exemplaar. Dat maakte het moment wat specialer omdat ze toch telkens naar me toe kwam. Stapte zelf één keer van een blad over op mijn vinger. Laat nu nog eens iemand beweren dat dit geen gemakkelijke modellen zijn
En des s' avonds ging ze mee naar huis. En ze sliep tussen ons in. Meer aan de kant van
mijn vrouw dan aan die van mij. Gelukkig maar want ze snurkte als een biggetje. Zo'n
soort foto is het.
Dat zijn dingen die je raken he, als dierenvriend. Deze "encounter" vergeet je nooit meer. Ik heb ooit een vlinder gehad die op mijn hand kwam zitten, waaaaauw, maar geen kodakske erbij om dit vast te leggen... Wat jou hier prima gelukt is!
Dikke pluim... ook voor je hof deze week! Goe bezig!
Grtz, chelle
Comment