Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
waw dit is een mooie Frans alleen een beetje spijtig dat dat sprietjes juist voor het onderste bloempje loopt maar doet zeker geen afbreuk aan je foto ,ook mooi die kleurherhaling bovenlinks
waw dit is een mooie Frans alleen een beetje spijtig dat dat sprietjes juist voor het onderste bloempje loopt maar doet zeker geen afbreuk aan je foto ,ook mooi die kleurherhaling bovenlinks
kan me hier helemaal in vinden
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Vind het wel mooi.....zeker het bovenste bloempje....waar het licht er zo mooi opvalt....prachtig!!
Maar die blauwe doffe plek op de achtergrond vraagt te veel aandacht....allé...das mijn mening hé!!
Gr Pascale
Vind het wel mooi.....zeker het bovenste bloempje....waar het licht er zo mooi opvalt....prachtig!!
Maar die blauwe doffe plek op de achtergrond vraagt te veel aandacht....allé...das mijn mening hé!!
Gr Pascale
bopatje heeft het hier goed omschreven
vindt de wilde wel mooier
Comment