die staat er mooi op met een prachtige BG
enkel jammer van het kleine storende bloempje voor de vlinder maar als dit je eerste keer is dat je deze vanstlegd dan ken ik dat geluksgevoel
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
enkel jammer van het kleine storende bloempje voor de vlinder maar als dit je eerste keer is dat je deze vastlegd dan ken ik dat geluksgevoel
Eens met deze comment.Zal eens gaan zoeken... eind deze week.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
enkel jammer van het kleine storende bloempje voor de vlinder maar als dit je eerste keer is dat je deze vastlegd dan ken ik dat geluksgevoel
mee eens
'k wou dat ik ze ook kon tonen, ben hopeloos op zoek naar locaties in en om Antwerpen
enkel jammer van het kleine storende bloempje voor de vlinder maar als dit je eerste keer is dat je deze vanstlegd dan ken ik dat geluksgevoel
Moet zelf ook zeggen dat het nog niet helemaal een super plaat is, bloemetje half ervoor en daarbij ook nog eens een redelijk verwelkte bloem... Stom genoeg was dit de enige Oranjetip die ik die ochtend kon vinden (zelfs de enige vlinder), terwijl ik de middag ervoor nog tientallen zag rondvladderen... Nu wordt het waarschijnlijk wachten tot april volgend jaar, voor ik weer kans maak om ze te vinden. Dus vond ik het toch wel een aardige plaat geworden, mede ook door het licht en de achtergrond.
Het is nooit verkeerd kritisch te blijven voor jezelf.
Maar als het bladje het enige negatieve comment is dat je krijgt, dan betekent dat dat het plaatje quasi perfect is
Eigenlijk zoek ik bij macro fotografie meestal een beeld waarbij de omgeving een belangrijke rol speelt in de foto. De omgeving (in dit geval oa. het plantje waarop de vlinder zit) vind ik dus erg belangrijk, en het feit dat het een redelijk uitgebloeide bloem betreft vind ik daarom toch wat afbreuk doen aan de foto. Vandaar dus.
Neemt niet weg dat ik toch echt wel blij ben met het licht en de achtergrond, en niet te vergeten de soort
"Er moet altijd iets te wensen over zijn" was de uitspraak van een oude hardlooptrainer hier in Utrecht, een uitspraak die voor fotografie eigenlijk ook wel van toepassing is...
Comment