was niet makkelijk in een andere positie te nemen, midden in een brandnetel veld, mijn voeten en onderbenen staan nu al vol boebels
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn eerste vuurjuffer
Collapse
X
-
mijn eerste vuurjuffer
was niet makkelijk in een andere positie te nemen, midden in een brandnetel veld, mijn voeten en onderbenen staan nu al vol boebels
-
-
Re: mijn eerste vuurjuffer
Staat er wel goed op, maar toch zie ik ze liever van de zijkant.
met wat geduld komen ze erg dichtbij en gaan ze zelfs op je zitten.
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtStaat er wel goed op, maar toch zie ik ze liever van de zijkant.
met wat geduld komen ze erg dichtbij en gaan ze zelfs op je zitten.www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtstaat er wel mooi scherp op maar ik zie ze ook liever van opzij ,denk ook dat het licht nogal hard was
maar we hebben nog de hele zomer voor de boeg héGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Spijtig van dat harde licht.
Ik vind ook dat de achtergrond te veel de aandacht trekt. Misschien wat onscherper maken zodat enkel de juffer en het blad waarop die zit scherp is?
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtSpijtig van dat harde licht.
Ik vind ook dat de achtergrond te veel de aandacht trekt. Misschien wat onscherper maken zodat enkel de juffer en het blad waarop die zit scherp is?
Geert'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
zie ze ook liever van opzij, maar ze gingen alleen maar boven op de bladeren zitten.
was al blij er enkele te ontdekken.
deze morgen terug naar plaats delict geweest maar geen juffers te vinden
je vindt ze niet zo makkelijk die prutsen
op naar de volgende poging
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWeet je waarom ze laarzen en lange beschermbroeken (trekkers) hebben uitgevonden
Geniet jij maar van je "boebels" ik geniet ondertussen van je opname
ja weet ik maar in zomer plunje vertrokken
afblijven is de boodschap "van de boebels",
verder allemaal bedankt vr de reacties
Comment
-
IK vind het een superplaat!
Het licht is hard maar de foto is op dat moment genomen, dat het blad er scherp opstaat is een keuze van de fotograaf en ik vind dat je dat moet respecteren.
Mijn persoonlijk idee natuurlijk.Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Comment
Comment