Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de eerste van dit frele vlindertje
het fladderde er lustig op los
t'is wel al eentje van 14
dagen geleden
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De zachte tekening in de achtergrond vind ik erg fijn, het witje staat er ook mooi contrastrijk en scherp op. Qua compositie vind ik de foto niet heel bijzonder, denk dat-ie beter wordt als je wat minder ruimte boven en rechts zou laten, en wat meer links en evt. onder. Waarom heb je niet gewoon wat meer van het blad laten zien waar de vlinder op zit?
Heel erg mooie, diepe kleuren Liliane. Maar ik val hier vooral voor de supermooie achtergrond. En nog bedankt om de verjaardagswensen te starten
Marleen
De zachte tekening in de achtergrond vind ik erg fijn, het witje staat er ook mooi contrastrijk en scherp op. Qua compositie vind ik de foto niet heel bijzonder, denk dat-ie beter wordt als je wat minder ruimte boven en rechts zou laten, en wat meer links en evt. onder. Waarom heb je niet gewoon wat meer van het blad laten zien waar de vlinder op zit?
Dauwdruppels in de bg? Mooi hoor !
Vlindertje staat er (natuurlijk) ook goed op.
De vorm van het blad gaat niet zo goed mee met de zachtheid van het geheel, maar de kleur dan weer wel.
Comment