Ik doe er ook aan mee. Aan de smaragdlibellengekte (al waren er ook al een hoop viervlekken aan het uitsluipen). Ik was met Bobo_igor van het forum naar een vengebied bij de abdij van averbode getrokken om er libellen te zoeken. Jammer genoeg vonden we daar enkel lege huidjes. Dan zijn we maar naar het Vierkensbroek getrokken (ik had die vijvertjes gezien via google maps) en daar bleek een klein BD-feestje aan de gang te zijn.
Iedereen druk bezig met het fotograferen van uitsluipende libellen, ieder op zijn of haar eigen manier. Een grappig zicht eigenlijk. Leuke babbels gedaan
Geen tijd gehad dus om een volledige uitsluiping te volgen maar toch een leuk beeld kunnen maken, net iets anders dan de klassieke benadering.
En ere wie ere toekomt, de inspiratie haalde ik van dit geweldig beeld van Hans Van Rafelghem.
1/400, f/8, 420mm, stack van 3 foto's
Bedankt om te kijken
Thierry
Iedereen druk bezig met het fotograferen van uitsluipende libellen, ieder op zijn of haar eigen manier. Een grappig zicht eigenlijk. Leuke babbels gedaan
Geen tijd gehad dus om een volledige uitsluiping te volgen maar toch een leuk beeld kunnen maken, net iets anders dan de klassieke benadering.
En ere wie ere toekomt, de inspiratie haalde ik van dit geweldig beeld van Hans Van Rafelghem.
1/400, f/8, 420mm, stack van 3 foto's
Bedankt om te kijken
Thierry
Comment