Deze wilde ik jullie niet onthouden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wants 3.........
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wants 3.........
De wants staat er mooi op, en dat is niet altijd het geval bij andere foto's die hier soms passeren.
Maar het is het totaalplaatje dat telt, en dan trekt de uitgebrande vlek de foto (jammer genoeg) de dieperik in. Ik heb dit nog niet eerder gemerkt bij je foto's, dus ik vond het nodig je er op te wijzen zodat je niet opnieuw dezelfde fout maakt.
Je bent in ieder geval goed bezig met de insekten
-
Bedankt voor je uitgebreide reactie
Ik heb besloten deze foto toch te posten omdat het insect er goed opstaat. In de volle zon zijn uitgebrande plekken af en toe onvermijdelijk. Misschien kan ik met wat knutselwerk nog wat detail terug halen in dat bewuste stuk blad.
Bij bloemen werk ik vaak met een paraplu om ze in de schaduw te zetten, bij insecten werkt dit helaas niet goed omdat ze erop reageren door weg te lopen/vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtDe wants staat er mooi op, en dat is niet altijd het geval bij andere foto's die hier soms passeren.
Maar het is het totaalplaatje dat telt, en dan trekt de uitgebrande vlek de foto (jammer genoeg) de dieperik in. Ik heb dit nog niet eerder gemerkt bij je foto's, dus ik vond het nodig je er op te wijzen zodat je niet opnieuw dezelfde fout maakt.
Je bent in ieder geval goed bezig met de insekten
beestje staat er wel supermooi op
Comment
-
Het beestje staat er supergoed op, maar het blad...
Ik dacht eens ergens gelzen te hebben maar zelf nog niet geprobeerd, dat als je een tak met bladeren gebruikt om de zon af te schermen de insecten daar niet van schrikken?
Grtz, chelle
Comment
-
-
Bedankt voor alle respons.
Is er een manier om dat blad wat te camoufleren?
Zo'n fotoshopper ben ik namelijk niet
Comment
-
Je hebt hier weel een zeer mooie scherpte!
Voor de rest treed ik de eerste comment bijwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
Comment