Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ge zijt ne crack
Als je ze alle vijf zo samen krijgt moogt ge onmiddellijk sebiet naar den hof voor mij...
Alhoewel...deze collage mag best gezien zijn hoor en is voor mij al meer of genoeg om den tuin te halen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik heb vanmorgen mijn eerste uitsluiping proberen in beeld te brengen en ga na dit gezien te hebben meteen op zoek naar de "delete"-toets op mijn toetsenbord
Hier sta ik gewoon paf van ! Onwaarschijnlijk in beeld gebracht
Het stengeltje is niet helemaal perfect, dat zie ik ook, maar dit is voor mij toch maar een detail in verhouding tot de manier waarop een uitsluiping hier in beeld is gebracht.
Knap, showcase zoals ik het graag zie. Toch een puntje van kritiek: alles staat iets te veel naar links geschoven waardoor ik een klein beetje balans in het beeld mis.
Toch een puntje van kritiek: alles staat iets te veel naar links geschoven waardoor ik een klein beetje balans in het beeld mis.
je puntje was terecht hoor ,ik had ook zo een verwrongen gevoel over de compo,maar had daar deze nacht zo een 3 uur aangewerkt en nadien mijn fout gezien en had geen fut meer om het op dit moment nog aan te passen bij deze nu een update
dank voor de tip en het reageren
Mooie foto's. Ik vind de onderste foto het beste belicht. Hier ben ik trouwens wel jaloers op. Ik heb tot nu toe alleen larven gezien. Nog geen uitsluipers.
Comment