Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster's Ball

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monster's Ball

    Rob was me voor met deze fantastisch mooie griezels .
    Dit zijn 2 Groene Zandloopkevers. Zeer snel op de pootjes, goede vliegers en een voorliefde voor de volle zon en warm zand. Jammer van het harde licht, maar dit plaatje kon ik niet aan me laten voorbij gaan.



    Thnx for watching.

    Grtz,
    Kurt

  • #2
    Re: Monster's Ball

    die hebben blijkbaar ook de lentekribbels

    knap op de plaat gezet, mooie kleuren, scherpte en BG
    groetjes Ingrid

    Comment


    • #3
      Re: Monster's Ball

      In deze vergroting kan ik ze nog wel mooi vinden
      Als je ze meestal in de volle zon kan vinden zal je niet veel anders kunnen denk ik dan daar de foto nemen.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Monster's Ball

        Het harde licht stoort me hier totaal niet.
        Beestjes staan er mooi op met voldoende onscherpte op voor- en achtergrond.
        Ik heb ze zelf nog nooit gezien, dus ik kan enkel jaloers zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Monster's Ball

          Nou Kurt, hier mag je ook trots op zijn... je hebt een uniek moment vastgelegd... en het ziet er ook nog eens mooi uit.. knappe plaat!

          Comment


          • #6
            Re: Monster's Ball

            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Nou Kurt, hier mag je ook trots op zijn... je hebt een uniek moment vastgelegd... en het ziet er ook nog eens mooi uit.. knappe plaat!
            Bedankt Rob.
            Sinds ik deze kevers zag een paar dagen terug, wou ik dat ik er ooit zo eens 2 samen zou kunnen vastleggen. Die wens is wel heel snel uitgekomen. Ben ook heel blij dat ik dit heb gezien. Na deze foto waren ze los en, zoals gewoonlijk, bliksemsnel verdwenen. De muggen - en mierenbeten tijdens het nemen van deze foto's neem ik er graag bij deze keer

            Heb er nog eentje tevergeefs een grote bosmier zien proberen te verschalken. Knap schouwspel.

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Monster's Ball

              Mooi in beeld gezet.
              Op 't juist moment op de juiste plaats.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: Monster's Ball

                Mooi moment en een mooie foto
                https://www.naturephotoportal.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Monster's Ball

                  idd een heel knappe plaat mooi van kleur en van scherptediepte .. echt knap ..
                  [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Monster's Ball

                    heel knap plaatje van deze twee lovers
                    al zien ze er wel gevaarlijk uit met die grote kaken
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Monster's Ball

                      Zeer knap plaatje!

                      Vriendelijke groet,

                      Hilde
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Monster's Ball

                        Die staan er mooi op,met lekker veel detail en zó storend kan je het harde licht hier niet noemen, knappe prestatie!
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Monster's Ball

                          Mooi en "uniek" beeld ik als ik dit hier allemaal lees

                          Ik wist niet dat kevers ook carpoolen
                          pitteljon.be
                          The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Monster's Ball

                            Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                            ... De muggen - en mierenbeten tijdens het nemen van deze foto's neem ik er graag bij deze keer
                            Kurt, je moet er iets voor over hebben om ons hier stikjaloers te maken hé

                            Mooie waarneming en excellent vastgelegd...scherpte/DOF, kleuren,...en dat harde licht neem ik er graag bij - het is hun voorkeur situatie.
                            Prachtige foto
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Monster's Ball

                              Die beestjes vind je ook alleen maar als het licht wat harder is hé, en het valt hier best wel mee. Prachtige kevertjes, staan ook nog op m'n to shoot lijst
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                              Comment

                              Working...
                              X