Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op de grote versie komt de mug beter gedetailleerd naar voor en past ze mooier in het geheel. Hoop dat het op de verkleinde versie nog een beetje meevalt.
Op de grote versie komt de mug beter gedetailleerd naar voor en past ze mooier in het geheel. Hoop dat het op de verkleinde versie nog een beetje meevalt.
Kurt, 't is geen kaviaar, maar toch een hele mooie hoor.
Je mag gerust ook een linkje naar de grotere erbij zetten, dan genieten we nog meer
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Kurt, 't is geen kaviaar, maar toch een hele mooie hoor.
Je mag gerust ook een linkje naar de grotere erbij zetten, dan genieten we nog meer
Ik zit nu op Photobucket. Daar laad ik mijn 900x600 foto's in. Dus niet direct de kans om naar de grote versie te verwijzen. Op mijn bureaublad ziet het er een pak beter uit, maar daar zijn jullie niks mee natuurlijk
'k Zal mijn best doen om de kaviaar terug te benaderen. (Dat LHB'ke gaat me nog zuur opbreken )
Comment