Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bloesem van .....
Collapse
X
-
-
-
Re: bloesem van .....
Prachtige BG, prachtig licht....gewoonweg prachtige fotoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Je bloesem staat er heel mooi op
Ik denk, kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn, dat een vierkante krop waarbij je tak uit de linker bovenhoek komt, je foto meer recht zou doen.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtJe bloesem staat er heel mooi op
Ik denk, kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn, dat een vierkante krop waarbij je tak uit de linker bovenhoek komt, je foto meer recht zou doen.
Groetjes
Marc
'k zal het eens proberen
bedankt hé
Comment
-
Heel mooi dit 'single' bloesempje vastgelegd
Persoonlijk zou ik hem niet croppen daar de oof tak in de BG ook naar een hoek loopt en je anders een stuk van die prachtige BG gaat afsnijden.
Weer een voorbeeldje van 'minder is meer'
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtHeel mooi dit 'single' bloesempje vastgelegd
Persoonlijk zou ik hem niet croppen daar de oof tak in de BG ook naar een hoek loopt en je anders een stuk van die prachtige BG gaat afsnijden.
Weer een voorbeeldje van 'minder is meer'
Grtz,
Kurt
daarom heb ik hem zo behouden, bedankt dat je het ook hebt opgemerkt
Comment
-
-
Comment
Comment