Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Omzetting werkt hier goed Mocht iets meer DoF hebben voor mij.
Qua compo had ik graag de stengel eens zien doorlopen tot links in de hoek (lampion-effect)
Qua compo had ik graag de stengel eens zien doorlopen tot links in de hoek (lampion-effect)
Ik volg hier volluit Kurt's mening. Wel passend in zw/w.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Hoi Marc, een stijlvolle opname heb je hier het zwart/wit geeft de perfecte sfeer. Mooie lichtspeling. De stengel (steel) had misschien beter geweest vanuit de hoek, zeg wel misschien.
Iedereen hartelijke dank voor de commentaren.
Het lensje nog geen volle week in bezit en maar de tuin intrekken.
Foto is gisteren genomen en alhoewel mooi in kleur, vond ik dat de omzetting net dat tikkeltje meer gaf.
Zie hier blijkbaar geen updates in SC maar zal vandaag toch eens herbeginnen voor mezelf en trachten grotere dof te krijgen en het stengeltje vanuit de hoek te laten vertrekken.
Nogmaals iedereen bedankt.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Nogmaals iedereen bedankt voor de fijne replieken.
Heb vandaag inderdaad een andere gemaakt maar denk niet dat deze kan dienen als "update" (is een totaal andere geworden...wel met takje vanuit hoek en iets meer DOF ).
Bedankt,
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
ben niet zo voor het zwart -wit maar deze vind ik wel mooi
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment