Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rüpells wratslak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rüpells wratslak

Ik weet dat het niet altijd even makkelijk is om een beeld te kunnen scheppen van wezens in een wereld die niet voor iedereen toegankelijk is.
    Om jullie een idee te geven ... slakje is om en bij de 4cm groot. Ik ben wel niet 100% zekers dat het om een Rüpells gaat maar het is zekers een wratslak.
    ...

Alvast bedank voor het kijken
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

Re: Rüpells wratslak

een prachtige mooi gekleurde wereld is dat daar ,het is bijna een andere planeet op onze eigen planeet ,waarschijnlijk ook niet altijd gemakkelijke omstandigheden om een perfecte scherpte en belichting te bekomen ,bij deze vind ik deze foto heel mooi en geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      een prachtige mooi gekleurde wereld is dat daar ,het is bijna een andere planeet op onze eigen planeet ,waarschijnlijk ook niet altijd gemakkelijke omstandigheden om een perfecte scherpte en belichting te bekomen ,bij deze vind ik deze foto heel mooi en geslaagd
      ik volg het zal immers echt niet makkelijk zijn om ze zo mooi op plaat te zetten
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Heerlijk zo te kunnen meegenieten van de diepte daar.
        Slakje heeft prachtige kleuren en staat er goed op.

groetjes

moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Zoals we van je gewend zijn
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Kleurrijke onderwaterwereld waar wij nu mee van kunnen genieten, prachtig slakje al zou je aan de hand van de naam iets lelijkers verwachten ...
            grtjes, fabke
            Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Bedankt voor jullie reacties.
              grt, TROPCAL
              www.tropcal.be

Comment

Working...
              X