Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heel mooi met de herhaling in de BG en prachtig licht
nog eentje die zich hier bij aansluit
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt voor de reacties (vooral de dames vinden zo'n zachte platen mooi precies )
Toen ik hem ge-upload heb bij Tinypic was de bestandsgrootte een goeie 400 KB. Na een paar dagen is dit gereduceerd tot slechts 36KB , en dat is er ook aan te zien nu
Toch eens naar een kwalitatief betere oplossing op zoek gaan...
Bedankt voor de reacties (vooral de dames vinden zo'n zachte platen mooi precies )
Toen ik hem ge-upload heb bij Tinypic was de bestandsgrootte een goeie 400 KB. Na een paar dagen is dit gereduceerd tot slechts 36KB , en dat is er ook aan te zien nu
Toch eens naar een kwalitatief betere oplossing op zoek gaan...
Grtz,
Kurt
Ja....zie ik ook...jammer toch....want het had waarschijnlijk veel mooier geweest!!
Wel heel mooi van comp. en lichtval!
G Pascale
Comment