Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Zéér mooi gedaan, alleen vind ik het spijtig dat je bij de samenvoeging van 5 foto's enkele stukjes bent vergeten?
Zo is de rechter voelspriet niet volledig scherp tot aan het hoofd, maar de voorkant van de voelspriet en het hoofd zelf wel..
Daar heb je wel gelijk in. Misschien kon ik beter ook gewoon de voorkant onscherp laten.
Het is niet dat ik dat vergeten ben, maar dat ik gewoon geen foto heb met die informatie .
"... een stukje vergeten ..." het is je vergeven hoor.
Je moet het maar doen, een stack van 5 maken van een (hopelijk) levend insect ...
En dan nog vanuit een leuk standpunt en met een mooi kleurtje in de BG !
Zéér goed gedaan dus
Daar heb je wel gelijk in. Misschien kon ik beter ook gewoon de voorkant onscherp laten.
Het is niet dat ik dat vergeten ben, maar dat ik gewoon geen foto heb met die informatie .
Bedankt iedereen .
Vat het alleszins niet verkeerd op, hij is prachtig! (eigenlijk voel ik me dan nog een beetje verplicht om te mierenneuken maar dan als opbouwende kritiek)
Comment