Zoals de titel zegt...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beagle's eye
Collapse
X
-
-
Re: Beagle's eye
Heel mooi, maar zie ik daar huiselijk geweld???!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
Je kan het natuurlijk ook anders bekijken en vaststellen dat je huisdier de getuige is van het huiselijk geweld... Vraagt een beetje zoeken, maar maakt de plaat zeer boeiend.
Congrats aan het Team....
MVG, Jeff C.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Waw, bedankt voor de reacties!
Héhé, mijn vrouw was wat aan't ravotten met de kleine in de zetel, de hond zat dit geïnteresseerd te bekijken en toen nam ik de foto. Door de oorspronkelijke context te weten had ik het nog niet bekeken als "geweld", maar vind't wel een interessante benadering . Reflectie in de ogen vind ik altijd mooi meegenomen, geeft zo een gevoel van de wereld te bekijken door de ogen van een ander...
Groetjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dietev Bekijk berichtWaw, bedankt voor de reacties!
Héhé, mijn vrouw was wat aan't ravotten met de kleine in de zetel, de hond zat dit geïnteresseerd te bekijken en toen nam ik de foto. Door de oorspronkelijke context te weten had ik het nog niet bekeken als "geweld", maar vind't wel een interessante benadering . Reflectie in de ogen vind ik altijd mooi meegenomen, geeft zo een gevoel van de wereld te bekijken door de ogen van een ander...
Groetjes...
Iemand die aan het zwaaien is om de hond af te leiden, wat anders.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment