Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beagle's eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beagle's eye

Zoals de titel zegt...

Re: Beagle's eye

Heel mooi, maar zie ik daar huiselijk geweld???!
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Jammer van de duidelijke aftekening in de reflectie (of dat moest net de bedoeling zijn natuurlijk). Anders wel mooi gedaan

Grtz,
      Kurt
      Last edited by Kurrrt; 12 maart 2011, 13:42.

Comment

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken en vaststellen dat je huisdier de getuige is van het huiselijk geweld... Vraagt een beetje zoeken, maar maakt de plaat zeer boeiend.

Congrats aan het Team....

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

een knappe plaat dat is het zeker
          Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

MVG FLOWER Canon7D

Comment

Dat oogjes ziet er niet zo gezond uit.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Waw, bedankt voor de reacties!

Héhé, mijn vrouw was wat aan't ravotten met de kleine in de zetel, de hond zat dit geïnteresseerd te bekijken en toen nam ik de foto. Door de oorspronkelijke context te weten had ik het nog niet bekeken als "geweld", maar vind't wel een interessante benadering . Reflectie in de ogen vind ik altijd mooi meegenomen, geeft zo een gevoel van de wereld te bekijken door de ogen van een ander...

Groetjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dietev Bekijk bericht
                Waw, bedankt voor de reacties!

Héhé, mijn vrouw was wat aan't ravotten met de kleine in de zetel, de hond zat dit geïnteresseerd te bekijken en toen nam ik de foto. Door de oorspronkelijke context te weten had ik het nog niet bekeken als "geweld", maar vind't wel een interessante benadering . Reflectie in de ogen vind ik altijd mooi meegenomen, geeft zo een gevoel van de wereld te bekijken door de ogen van een ander...

Groetjes...
                Mooie opname. Geweld?????
                Iemand die aan het zwaaien is om de hond af te leiden, wat anders.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Working...
                X