Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kantwerk van de Hortensia bloem
Collapse
X
-
kantwerk van de Hortensia bloem
-
-
Re: kantwerk van de Hortensia bloem
Dit blijven toffe modellen in alle stadia van hun bestaan hé
Vind deze zeker niet slecht, maar je hebt er al soortgelijke beter gepresenteerd (klinkt een beetje negatief, maar is zo niet bedoeld hoor )
Grtz,
Kurt
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtDit blijven toffe modellen in alle stadia van hun bestaan hé
Vind deze zeker niet slecht, maar je hebt er al soortgelijke beter gepresenteerd (klinkt een beetje negatief, maar is zo niet bedoeld hoor )
Grtz,
Kurt
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
-
'k vind het lichtspel weer super, alsook de scherpte en DOF
Misschien niet de beste van jou van dit onderwerp, maar ik vind die toch een héle mooi KlasseNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Misschien niet de beste van jou van dit onderwerp, maar ik vind die toch een héle mooi KlasseVind deze zeker niet slecht, maar je hebt er al soortgelijke beter gepresenteerd (klinkt een beetje negatief, maar is zo niet bedoeld hoor )
komt zeker niet negatief over
persoonlijk vond ik het monotone en de vorm van het blaadje mooi aan deze foto
gelukkig heeft ieders zijn voorkeur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtkomt zeker niet negatief over
Je hebt zelf de grens zo hoog gelegd en het blijven toppers die leuk zijn om te zien, maar dan gaat persoonlijke smaak overheersen want technisch en emo is alles superNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
ik blijf het mooi vinden dat kantwerk van deze bloempjes
staat er mooi opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment