Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geel boeketje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Geel boeketje
Boeketje mooi gebracht van compo en DoF
Ik merk de laatste tijd echter dat ik vlug detailverlies zie op mijn scherm door dichtgelopen kleuren. Ook hier zie ik de 2e bloem van links minder goed gedetailleerd en zijn vooral de 2 bovenste blaadjes voor mij te 'wazig' geel. Ligt dit aan mijn scherm of is die bloem echt minder van detail? Foto's met minder grote vlakken zie ik toch mooi scherp en detailrijkGraag wat feedback indien mogelijk. Thnx.
Grtz,
Kurt
Comment
-
mooi lente plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtIk merk de laatste tijd echter dat ik vlug detailverlies zie op mijn scherm door dichtgelopen kleuren. Ook hier zie ik de 2e bloem van links minder goed gedetailleerd en zijn vooral de 2 bovenste blaadjes voor mij te 'wazig' geel. Ligt dit aan mijn scherm of is die bloem echt minder van detail? Foto's met minder grote vlakken zie ik toch mooi scherp en detailrijkGraag wat feedback indien mogelijk. Thnx.
Comment
-
mooi geen boeketje
hier staat ze ook te pronken in de zonGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Mooie kleurtjes heb je hierwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
Comment