Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Orchidee
Collapse
X
-
-
Re: Orchidee
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtMooie compo en geheel, maar op mijn scherm is de kleur van de 2 grootste bloemen een beetje té
grtjes, fabke
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtMooie compo en geheel, maar op mijn scherm is de kleur van de 2 grootste bloemen een beetje té
grtjes, fabkeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Dit is een gemanipuleerd plantje en ja je hebt ze in alle kleuren Fel blauw groen en rood , ja tis fluo maar tis de originele kleurAlleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Ik volg men voorgangers, maar buiten dat is het wel een mooie foto hoorwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
grtjes, fabke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtdie grootste doen wel heel erg hun best om op te vallen!beetje te fluo
zou zoveel mooier kunnen zijn als de kleuren wat getemperd zouden zijn.
Maar het is natuurlijk makkelijk praten achter een pc met een grimbergen bij de hand...
Groeten,
Geert
Ondertussen is de Grimebergen op , 't is ne Cristal geworden begot :-(
Comment
Comment