Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
gisteren mijn mini studio
nog een opgebouwd
op de keukenkast
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Voor een beginneling als ik is dit een pareltje van fotografiekunst, waar ik enkel mag van dromen. Dat druppeltje er net bij, de kleuren de scherpte het licht
Ik heb je andere foto's ook al bewonderd.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Kom hier minder de laatste tijd en mag al direct de eikel gaan uithangen tov de rest van de commentaren
Kleuren: heel mooi, maar de druppel springt er niet echt uit zoals hij zou moeten door zijn grootte en door de scherpte van de omliggende meeldraden.
Rand van de druppel gaat ook een beetje op in de achtergrond. Let wel: deze commentaar is ook deels gegeven uit het vertrekpunt van de titel.
Maar zeker geen slecht totaalplaatje hoor
Hoop snel zelf terug foto's te kunnen nemen en posten
waaw, zeer mooi. kan je misschien wat uitleg geven hoe je je mini-studio opbouwt? ben wel eens nieuwsgierig ...
mijn mini studio is heel eenvoudig
1.ik neem de filter uit de dampkap
2.span er een doek(meestal zwart) aan vast op de rand tegen de muur met klemmen
3.leg een glasplaat uit een kader(45x65) op het doek
4.plaats twee klemspotten op de rand van de kast(lidl)of op twee ijzeren
stangen op staander zodat ik ook van bovenaf kan belichten
soms gebruik ik er maar een
en maak dan de gehele keuken donker
werk wel altijd op statief als ik dit doe
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooi plaatje, maar als ik echt eerlijk mag zijn dan moet ik toch akkoord gaan met de kritiek van Animalshot.
Maar toch, mooie opnmame die de belofte inhoudt dat er nog een mooiere in aantocht is...
Comment