Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een originele opname van deze prachtige bloem en een erg stemmige achtergrond. Mooie kleuren ook. Maar heb toch een vraag: ofwel ligt het aan mijn scherm, maar kan het zijn dat hij te veel verscherpt is? Ik zie rare randjes rond het bloemblad en de stengel
Marleen
Ik vind het een originele opname van deze prachtige bloem en een erg stemmige achtergrond. Mooie kleuren ook. Maar heb toch een vraag: ofwel ligt het aan mijn scherm, maar kan het zijn dat hij te veel verscherpt is? Ik zie rare randjes rond het bloemblad en de stengel
Marleen
Maar heb toch een vraag: ofwel ligt het aan mijn scherm, maar kan het zijn dat hij te veel verscherpt is? Ik zie rare randjes rond het bloemblad en de stengel
Uw scherm is dik in orde, oververscherpt is het ook niet maar het is bij tinypic gereduceerd tot een bestandje van 25 K ...
miss overschakelen naar photobucket ik ben er toch heel tevreden over ,het is idd jammer als men je mooie foto zo sterk verminderd van kwaliteit dat men hem niet meer op waarde kan waarderen , miss het overwegen waard Frans ,want idd zoals hier is het jammer je ziet duidelijk kwaliteitsverlies
Comment