Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

originele versie van achter glas+update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: originele versie van achter glas+update

Heel fotogenieke plant zeg! Ik vind hem al niet slecht, maar misschien kun je hem
    nog zachter maken door een groter diafragma te pakken zodat de lichtbalken in
    de achtergrond iets minder duidelijk zijn. Het pluis zal dan nóg zachter ogen
    Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

Comment

Re: originele versie van achter glas

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Oeps ... wat merk ik nu ?

Fijne verjaardag ... en ik verwacht nog veel moois van jou hé, of het nu mooie pluizen of andere mooie beelden zijn ... als het licht maar mooi is

en laat je vandaag maar verwennen
      oei oei oei ,ik had deze niet meer open gedaan sinds vorige week ,telt dit nog na 2 dagen om je te filiciteren met je verjaardag
      bij deze dan in grote vertraging (is bij de post blijven liggen)een dikke proficiat en een jaar van goede gezondheid met heel veel mooie fotookes
      bij deze kan ik nu ook zeggen dat ik de update beter vind

Comment

Re: originele versie van achter glas

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        oei oei oei ,ik had deze niet meer open gedaan sinds vorige week ,telt dit nog na 2 dagen om je te filiciteren met je verjaardag
        bij deze dan in grote vertraging (is bij de post blijven liggen)een dikke proficiat en een jaar van goede gezondheid met heel veel mooie fotookes
        bij deze kan ik nu ook zeggen dat ik de update beter vind
        Patrick mercikes,

owé als de postduiven een tussen landing maken, dan kan het al eens mislopen
        groetjes Ingrid

Comment

Working...
        X