Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb mijn camera net zo lang gedraaid en gekanteld totdat ik de gewenste compositie had.
Volgende keer zo kantelen dat er ten minste een lijn uit een hoek vertrekt - maakt het beeld sterker
Mooi belicht, mooie kleur,...(had iets meer scherpte - DOF gemogen)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bedankt voor je reactie, maar dat wilde ik dus juist niet. Ik heb lang nagedacht over de compositie en ik wil ook geen grotere DOF.
Henriëtte,
Vrije keus van de fotograaf hé. 't was maar een suggestie, want de originele is zeker niet slecht
De update is goed, maar blijkbaar heb je ook aan de kleurtjes gesleuteld, want nu mis ik wat gradaties in het groen (best merkbaar midden onder).
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment