Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boosaardig vliegje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boosaardig vliegje

Bij het croppen viel op dat dit vliegje niet bepaald een lief snoetje heeft
    Is een heel klein vliegje dat op de tip van een klein bloemblaadje zat.

Thnx for watching.

Grtz,
    Kurt

Re: Boosaardig vliegje

Mooi hoor

(maar ik vind het licht ietsjes te hard...)
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      Bij het croppen viel op dat dit vliegje niet bepaald een lief snoetje heeft
      In het echte leven is er geen mens die dat ziet en dieren zijn minder critisch op uiterlijk dan onze soort
      In ieder geval was die wel een goed model, die jij mooi in compo gebracht hebt. Prachtige kleuren en perfect passende DOF
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
        Mooi hoor

(maar ik vind het licht ietsjes te hard...)
        Is weer een oudere foto met wss minder goede flitsinstelling
        Was me vooral om het onverwacht rare kopje te doen

Grtz,
        Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          In het echte leven is er geen mens die dat ziet en dieren zijn minder critisch op uiterlijk dan onze soort
          In ieder geval was die wel een goed model, die jij mooi in compo gebracht hebt. Prachtige kleuren en perfect passende DOF
          Ik ben er zeker niet kritisch op hoor
          Maar deze had meer een beetje weg van een grijnzend doodskopje, en dat had ik nog nooit eerder gezien. Zo boven, zo beneden. Overal kom je rare zaken tegen. Dit vond ik een leuke verassing die ik idd anders nooit zou opgemerkt hebben.

Grtz,
          Kurt

Comment

Een schoon kleurig kleedje piept van onder die vleugeltjes ... maakt dat smoeleke dan weer goed he !
            grtjes, fabke
            Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

er bestaan toch rare wezentjes hé ,ik heb wel het gevoel dat het iets aan scherpte mist (kan door het croppen zijn),maar het blijft toch bijzonder om te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                er bestaan toch rare wezentjes hé ,ik heb wel het gevoel dat het iets aan scherpte mist (kan door het croppen zijn),maar het blijft toch bijzonder om te zien
                Zelfde mening Kurt. Maar wat mij het meest verrast, dat is de verrassing van een verassing - ik dacht een beestje te zien
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prachtig vastgelegd.
                  Grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    Dat van die scherpte klopt hoor. Heb wel wat moeten foefelen na het croppen Ben al blij dat dit resultaat er nog uitkwam. Het is dankzij de trialversie van Aperture 3 dat ik deze nog zo 'toonbaar' gekregen heb
                    Op het moment van de opname ook maar één kans gehad omdat ze ging vliegen na de flits. Oorspronkelijke bedoeling was dat vliegje op de tip van een kleurig fijn bloemblaadje te laten zien. Het is door het rare kopje dat ik zo hard gaan croppen ben.

Thnx voor de reacties allemaal

Grtz,
                    Kurt

Comment

kijkt inderdaad niet al te vriendelijk
                      staat er omdanks alles toch nog mooi op
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                      X