Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kga effekes tegendraads doen, als mij dit toegestaan is?
Eerste reaktie: draai uw schuiver "zwarting" aub terug open...
Je kadrage en onderwerp is dik in orde... maar vraag me af wat je met dit soort grijs wou bereiken? Lijkt me enkel op een grijslaagje met 50% dekking.
Met de titel "7D-proef"... in het achterhoofd toon je met deze foto niet waarom je dit toestel gekozen hebt, deze foto kon evenzeer genomen worden met je vorig toestel...
Ook de titel van je foto staat haaks op dit forum-onderdeel "showcase".
kga effekes tegendraads doen, als mij dit toegestaan is?
Eerste reaktie: draai uw schuiver "zwarting" aub terug open...
Je kadrage en onderwerp is dik in orde... maar vraag me af wat je met dit soort grijs wou bereiken? Lijkt me enkel op een grijslaagje met 50% dekking.
Met de titel "7D-proef"... in het achterhoofd toon je met deze foto niet waarom je dit toestel gekozen hebt, deze foto kon evenzeer genomen worden met je vorig toestel...
Ook de titel van je foto staat haaks op dit forum-onderdeel "showcase".
ieders zijn vrije mening
heb voor deze soft uitstraling gekozen omdat ik het mooi vond.
zwarting bedoel je meer zwart toevoegen of contrast
omdat dit me eerste macro inzending met mijn nieuw toestel was dacht ik van waarom niet.
Maar misschien hadden de meeste helemaal iets anders verwacht, sorry daar voor.
Dat weet ik van mijn ander toestel, wou nu een upgrate voor mij 400D en heb voor dit gekozen, dus volgens U niet goed bezig
Showcase gaat het toch hoofdzakelijk om de prent niet ?
ieders zijn vrije mening
heb voor deze soft uitstraling gekozen omdat ik het mooi vond.
zwarting bedoel je meer zwart toevoegen of contrast
omdat dit me eerste macro inzending met mijn nieuw toestel was dacht ik van waarom niet.
Maar misschien hadden de meeste helemaal iets anders verwacht, sorry daar voor.
Dat weet ik van mijn ander toestel, wou nu een upgrate voor mij 400D en heb voor dit gekozen, dus volgens U niet goed bezig
Showcase gaat het toch hoofdzakelijk om de prent niet ?
Voor de goeie orde: ik spreek over de titel in showcase, niet over je foto in showcase.
Ik zou me nooit uitspreken over iemands foto of die showcase waardig zou zijn of niet.
Ik verwachtte adhv de titel inderdaad iets waarvan je zou zeggen: dit is de reden waarom ik voor een 7D gekozen heb.
Maar ben er wel van overtuigd dat we nog knappe staaltjes gaan zien.
Nu staat voor mij de titel en de foto nauwverbonden. Allez ttz zo zie ik het.
Als ik de foto zie, los van je gekozen titel, spreek ik inderdaad over een combinatie van zwarting en contrast. Omdat, naar ik denk, als je enkel met je contrast schuiver omhoog gaat, je detail ook gaat verliezen.
Zoals ik reeds zei, los daarvan: knappe kadrage en en onderwerp!
Voor de goeie orde: ik spreek over de titel in showcase, niet over je foto in showcase.
Ik zou me nooit uitspreken over iemands foto of die showcase waardig zou zijn of niet.
Ik verwachtte adhv de titel inderdaad iets waarvan je zou zeggen: dit is de reden waarom ik voor een 7D gekozen heb.
Maar ben er wel van overtuigd dat we nog knappe staaltjes gaan zien.
Nu staat voor mij de titel en de foto nauwverbonden. Allez ttz zo zie ik het.
Als ik de foto zie, los van je gekozen titel, spreek ik inderdaad over een combinatie van zwarting en contrast. Omdat, naar ik denk, als je enkel met je contrast schuiver omhoog gaat, je detail ook gaat verliezen.
Zoals ik reeds zei, los daarvan: knappe kadrage en en onderwerp!
Comment