Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waauw, knap zeg.
Toch een vraagje. Kun je dat zien aan deze kop dat het beest dood is? Hoe ziet die eruit levend? Allee ja, bij nen dode mens zijn de ogen meestal gesloten of indien open zie je er wel het doodse in.
Er worden wat facetten bruin als die beestjes dood zijn, maar als je dat niet weet dan kan je dus ook niet weten dat deze dood is of niet .
Zeer mooi
Mag ik a.u.b. vragen welk stackingprogramma dat je gebruikt en welke kever is het?
Ik heb ook de MP-E65 maar heb nog nooit aan stacking gedaan, maar als ik zulke foto's zie zou ik dat ook wel eens willen doen
Ik heb combineZM gebruikt (gratis) en het is een boktor.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment