Een pantserjuffer gefotografeerd in de opkomende zon, de gele BG is het gevolg van een bosje bomen dat ver achter mijn onderwerp beschenen werd door die zon.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rocket to the Moon
Collapse
X
-
-
Re: Rocket to the Moon
Prachtig.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knap!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtMooie compo en BG, maar hier komen de druppels allemaal overbelicht (of te verscherpt) over
Grtz,
KurtKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZelfde conclusie Jacky ! De rocket lijkt me ook eerder een kunstwerkje ophangend aan...
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dit een pracht van een foto qua compo en uniforme kleuren.
Maar de andere reacties geven mij de indruk dat die de druppels zien zonder overbelichting/scherpte Is dat zo?
Op mijn scherm zijn alle druppels veel te wit en doen ze serieus afbreuk aan het totaalplaatje.
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtToch nog iemand die dit ziet.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dit een pracht van een foto qua compo en uniforme kleuren.
Maar de andere reacties geven mij de indruk dat die de druppels zien zonder overbelichting/scherpte Is dat zo?
Op mijn scherm zijn alle druppels veel te wit en doen ze serieus afbreuk aan het totaalplaatje.
Grtz,
Kurt
'k Had mijn pluutje niet bij, daardoor die overbelichting, maar 'k vond de foto toch nog de moeite om te posten. Gerustgesteld nu ?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtWees gerust : je krijgt je gelijk hoor !
'k Had mijn pluutje niet bij, daardoor die overbelichting, maar 'k vond de foto toch nog de moeite om te posten. Gerustgesteld nu ?
Groetjes,
Ronny
Comment
-
-
Die hangt letterlijk te drogen...
Heel mooi !
Felle lichtvlekjes in al die druppels zijn moeilijk te onderdrukken, vooral tegen deze vrij donkere achtergrond.
Ik zou verwachten dat de kleur van BG ook zichtbaar is in de druppels door het lenseffect.
Zowieso toch een toppertje hoor !
Comment
Comment