Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weeral mooi Jacky. Jij blijft maar zomerse plaatjes posten. Geef mij eens het adres. Hier sneeuwt het :-)
'k Heb niets anders: 'k wil ook wel eens een winters plaatje, maar als ik die grijze lucht zie is mijn goesting weer over, 'k wil er een beetje kleur bij van het zonnetje
Weer een hele mooie, maar we krijgen ze haar deur niet uit met dit prachtig weer.... Als we allemaal samen eens hard roepen misschien?
Chelle,
Zwijg me er van hé! Deze namiddag bijna 4 h weggeweest. Meer om te' verkennen'
omdat ze in Averbode vele stukken bos gerooid hebben, 't één en ander moois gevonden,en ondanks er al geen sneeuw meer op veel twijgjes hing toch al enkele opnames gemaakt in 't gedacht van morgenvoormiddag terug te gaan, kwestie van direct te weten wààr ik moet zijn...
Wilde nu es wa weten ??? Mijn kaartlezer doet het niet meer...just in 't weekend!
Maar soit : 'k ben er terug mee weg, 'k heb nog wel wat reservekaartjes, morgen ben ik er weer mee weg Meneerke content nu ?
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment