Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsbolletje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ijsbolletje.

Als je goed kijkt zie je het

Groeten Joep
    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

Re: ijsbolletje.

Het onderste vooruitstekend oof blad stoort me een beetje . Tot daarboven afsnijden vind ik dan weer net iets te weinig beeld, maar is een mogelijkheid.
    Te weinig detail in het wit en het 'ijsbolletje,' met gemis aan scherpte voor dit hoofdonderwerp.
    De BG is wel mooi, maar als totaalplaatje komt deze niet genoeg uit de verf voor mij.

Grtz,
    Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      Het onderste vooruitstekend oof blad stoort me een beetje . Tot daarboven afsnijden vind ik dan weer net iets te weinig beeld, maar is een mogelijkheid.
      Te weinig detail in het wit en het 'ijsbolletje,' met gemis aan scherpte voor dit hoofdonderwerp.
      De BG is wel mooi, maar als totaalplaatje komt deze niet genoeg uit de verf voor mij.

Grtz,
      Kurt
      Bedankt voor je reactie
      Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

Comment

Inderdaad, als je goed kijkt

Het had mooier geweest had het bolletje vrij geweest, nu vervalt het in dat ander ijsbolletje
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

wat meer scherpte diepte, of net veel minder en meer in detail, had deze plaat deugd gedaan. en het blaadje onderaan is idd wat storend.
          toch vind ik het geen slechte plaat!
          facebook

500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            wat meer scherpte diepte, of net veel minder en meer in detail, had deze plaat deugd gedaan. en het blaadje onderaan is idd wat storend.
            toch vind ik het geen slechte plaat!
            Ik volg
            www.maximpiessen.com
            www.facebook.com/maximpiessenphotography
            Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Bedankt voor jullie hulpzame reacties

Comment

Working...
              X