update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gekoeld herfstblad + update
Collapse
X
-
gekoeld herfstblad + update
update
-
-
Re: gekoeld herfstblad
Zeer mooie herfst/winterplaat
(voor mij is het wit links op het blad net iets te hard... )www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
dat staat er mooi op ingrid
mooie tinten van buin heb je hier weten vast te leggenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Hele mooie kleuren, en weer zo'n sterke compo !
En de scherpte netjes vooraan op het randje .
Ik heb hier hetzelfde gevoel als bij http://forum.belgiumdigital.com/f40/...en-342464.html...
Door de scherpte links wordt de aandacht van de voorzijde weg geleid, en vindt mijn blik geen rust door steeds tussen beide scherpe delen te swappen...
Geeft me een wat onrustig gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichteen heel knappe Dof gebruikt hier...en de kleurtjes zijn weer prachtigNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Comment
-
Heel fraai in beeld gebracht en mooie kleurtjes
Comment
-
Erg mooie kleurtjes en compo weeral
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDoor de scherpte links wordt de aandacht van de voorzijde weg geleid, en vindt mijn blik geen rust door steeds tussen beide scherpe delen te swappen...
Geeft me een wat onrustig gevoel.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Dama en Frakske heb het links wat geblurd
frans hopelijk is het pingpongmatchske over, 'k zou niet willen dat je koppijn krijgt van mijne foto
Comment
-
Veel beter, veel rustiger kijken ! Bedankt voor de update
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtDama en Frakske heb het links wat geblurd
frans hopelijk is het pingpongmatchske over, 'k zou niet willen dat je koppijn krijgt van mijne foto
Comment
Comment