Niet het minste idee welke rups dit is, maar die staat wel schitterend op de foto. Knap
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Sorry, hier verschillen wij van mening...'k vind het een prachtbeestje, ik heb die een tijdje gefacineerd door mijn vieuwer staan bewonderen, ingenieus toch hoe ze in mekaar zitten ?
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
...'k vind het een prachtbeestje, ik heb die een tijdje gefacineerd door mijn vieuwer staan bewonderen, ingenieus toch hoe ze in mekaar zitten ?
Absoluut gelijk heb je.....tot er 's nachts eentje over je trippelt (al is de kans daartoe klein, die verkiezen wijselijk een andere habitat)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment