Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Eentje van de zomer, deze jongedame was bezig aan haar web voor mijn raam, de zon scheen erop en de lavendel stond in bloei. Wat wil een mens nog meer om naar te kijken
Groeten
Kurt
Last edited by Red Falcon; 2 december 2010, 22:06.
Reden: ok
heerlijke kleurtjes.... lekker plaatje..
als ik hem zelf had gemaakt (doe ik altijd in raw) dan had ik zeker ook even gekeken hoe het resultaat was geweest als ik de foto ietsje had onderbelicht tijdens de raw-omzetting om het geheel iets meer contrast mee te geven.
Dat draaien maakt de foto idd af. Bedankt voor deze tip en jou reactie.
Ik geef toe dat deze goed kijkt door te draaien, maar het komt nu onnatuurlijk over.
Kruisspinnen lopen niet bovenop een schuin of horizontaal web Ook al kan het soms 'beter' kijken, ik verkies de positie waarin je het onderwerp vastlegt.
Comment