Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
vind dit eenhele mooie ingrid
de druppels maken het af
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
vind dit eenhele mooie ingrid
de druppels maken het af
Absoluut mee eens
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik probeer oprecht de lovende woorden hierboven te begrijpen... ik vind het best een aardige foto, maar niet meer dan dat... het had voor mij een mooie foto kunnen zijn als dat wazige storende blad onderin niet aanwezig was geweest, ik vind dit blad de foto geen goed doen, het leidt af..
Ik probeer oprecht de lovende woorden hierboven te begrijpen... ik vind het best een aardige foto, maar niet meer dan dat... het had voor mij een mooie foto kunnen zijn als dat wazige storende blad onderin niet aanwezig was geweest, ik vind dit blad de foto geen goed doen, het leidt af..
Dit is zo ongeveer ook mijn mening, en wat ook stoort is de Halo hier en daar die bijna eigen is aan HDR.
Volgens mijn bescheiden mening had je beter resultaat gehaald indien je in de "Modus Lab-kleur" had bijgewerkt.
Maar het idee, kleuren en compo zijn wel top hoor.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Dit is zo ongeveer ook mijn mening, en wat ook stoort is de Halo hier en daar die bijna eigen is aan HDR.
Volgens mijn bescheiden mening had je beter resultaat gehaald indien je in de "Modus Lab-kleur" had bijgewerkt.
Maar het idee, kleuren en compo zijn wel top hoor.
Grtz, RF
wat dat blad betreft, zou ik waarschijnlijk wel weg kunnen krijgen
maar die bijwerking van Halo's in "modus lab-kleur" , zou ik graag wat meer uitleg hoe ik dit moet bijwerken
Hele mooie beeld Ingrid en ik vind dat OOF-blad nu juist heel leuk in je beeld.
Niet alles moet synthetisch en clean voor mij, integendeel
Frakske, bedankt
persoonlijk ik ook, vond dat het juist wat contrast in het beel bracht.
maar wou eens een aanpassing plaatsen om het verschil te tonen
Comment