Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bloeiende vetplant
Collapse
X
-
-
Re: Bloeiende vetplant
Mooie prent
Heel mooi belicht !
Wel wat jammer van die bloem rechtsonder...
-
De techniek heb je duidelijk onder de knie, het bloempje is wel zijne zwanezang aan het zingen. Ik zou nog eens opnieuw proberen met een frisser exemplaar, er zijn er duidelijk nog op komstbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Heel goede doortekening 'k Zou 'm idd nog eens overdoen met 'een frissere' en dan niet zo krap cadreren'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Bedankt voor de reactie.
Voor een nieuwe zal er nog enkele dagen gewacht moeten worden.
Door Photomerge (samenvoegen) valt er een deel van de foto
weg waardoor het aan de linkerkant wel heel krap is geworden, zal
hier in het vervolg rekening mee moeten houden.
Grtz,
Eric
Comment
-
Wil je me vertellen welke techniek dit is ?
Ik denk HDR , maar hoe krijg je dan die samenvoeging voor lekaar ? Overlappen kan toch niet ?
En "schijfjes ", dan ga je bij vergroting toch lacunes zien ?
Bedankt voor het denken, maar even Google gebruiken gaf me het antwoord:
Photographing flowers tends to fall into macro-photography. Close-up subjects with a very shallow depth of field. Suppose you want to photograph an entire flower? A direct shot with the subject flat in the focus plane will work; just be sure to extend the f-stop to around f/5.6 or f/8 (and experiment). But, what if the
Merci, ik maak graag macro's, en zal dit eens gaan bekijken.Last edited by JohnB; 21 november 2010, 23:20.Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment
Comment