Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
varierënd herfstgeel tot roestig ros
Collapse
X
-
varierënd herfstgeel tot roestig ros
-
-
Re: varierënd herfstgeel tot roestig ros
Wel een mooie maar ik had hem graag helemaal scherp gezien.
Grt
TheikeMijn Site http://www.theovanvlierden.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtgelukkig heeft de 'koude' herfst, zulke 'warme' kleurtjes
wat een detail in het blad!
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Lekker kleurtje en veel detail
Compo is ok
Idd jammer dat de scherpte rechtsonder wat wegloopt.Last edited by Dama; 17 november 2010, 21:36.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk berichtWel een mooie maar ik had hem graag helemaal scherp gezien.
Grt
Theike
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
ha het eerste wat er bij me opkwam "een stafkaart"
je kent ze wel die waar de huisjes ook als een vakje opstaan en de nerven vormen hier de statenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtha het eerste wat er bij me opkwam "een stafkaart"
je kent ze wel die waar de huisjes ook als een vakje opstaan en de nerven vormen hier de staten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOndanks de al veel geziene opname blijft het thema toch steeds boeien'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
iedereen bedankt vr de reacties
Frakske zal het eens uitvoeren en posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtha het eerste wat er bij me opkwam "een stafkaart"
je kent ze wel die waar de huisjes ook als een vakje opstaan en de nerven vormen hier de staten
Groeten
Kurt
Comment
Comment