Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroege Kerstsfeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vroege Kerstsfeer

    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Haha, goed gevonden met die Kerstverlichting

    Alhoewel die druppels heel veel aandacht opeisen, en een beetje de rust en harmonie verstoort van de ton-sur-ton.

    Ik denk dat het beeld zonder die drops nog sterker is.

    Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
    Ook mijn gedacht,lijkt mij of die druppels wat overbelicht zijn kan mis zijn hoor
    Grt
    Theike

    Technisch gezien hebben jullie wel wat gelijk, maar in de sfeer van de titel komt hij zo goed over voor mij.
    Ik heb er nog andere met alleen het beestje op deze ondergrond en dat kijkt idd rustiger. Maar voor die ene keer dat de flashreflectie eens een bruikbaar effect gaf heb ik het zo goed mogelijk aangewend
    En gericht bewerken om eventueel de hooglichten in de druppel wat te dimmen kan ik niet (en hoeft ook niet voor mij).

    Bedankt voor de reacties allemaal

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #17
      Re: Vroege Kerstsfeer

      Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
      Zeer mooi!

      (ik ga toch ook eens proberen die kleintjes te vinden... )
      idd zeer mooi ,mijn eerste aankoop in de toekomst zal deze prachtige lens zijn ,ik moet keer op keer watertanden als ik die kleine beestjes zie ,zeer knappe foto

      en mpke ze zitten heel veel op leliebladeren in vijvers maar goed kijken he want het zijn net stofjes

      Comment


      • #18
        Re: Vroege Kerstsfeer

        mooi gedaan en leuke titel.

        Comment


        • #19
          Re: Vroege Kerstsfeer

          Mooi en grappig
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #20
            Re: Vroege Kerstsfeer

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            idd zeer mooi ,mijn eerste aankoop in de toekomst zal deze prachtige lens zijn ,ik moet keer op keer watertanden als ik die kleine beestjes zie ,zeer knappe foto

            en mpke ze zitten heel veel op leliebladeren in vijvers maar goed kijken he want het zijn net stofjes
            Van zo gauw je ze kent kan je ze op veel plaatsen vinden. Voorwaarde is precies wel een vochtige omgeving. Heb ze gevonden tussen afgevallen bladeren, op een teak-houten bank, in de ligusterhaag, op een sierpot in de tuin (vandaar die mooie ondergrond), enz...
            Niet te bruusk benaderen. Ze springen ver

            Succes

            Grtz,
            Kurt

            Comment

            Working...
            X